Про темнуууу частину дистанційки та про світлі рішення.
Так, я знаю, що є розроблені МОН рекомендації та положення про організацію дистанційного навчання. І так, всі вже звикли працювати за такими принципами та контролювати їх дотримання. Але все ж, методи організації навчання в режимі онлайн були запропоновані провідними освітніми установами світового рівня набагато раніше. Про ці методи я розказував і до відключення електрики та до повномасштабного вторгнення.
І так, для тих, хто тікав від реальності останні 3 роки та не читав мої пости про дистанційку раніше. Ефективні уроки онлайн - коли :
1. Пишемо короткий відео-ролик на свій телефон.
-Камеру на штатив/чашку/книжку.
- Ліхтарик в лоба, книгу в руки і погнали!
- Теза, 1-2 приклади, висновок.
Відео має вийти до 7 хв., щоб зручно було дивитися і учню у якого світло не так часто з'являється.
До відео додаємо коротку інструкцію про те, де все це подивитися в книжці коли зникне світло.
2. Створюємо короткий тест, динамічну вправу в Google Формах, Learning Apps чи будь-якому іншому застосунку.
Без оцінювання, просто щоб закріпити вивчений матеріал.
3. Після перегляду 2-3 роликів (ваш нормальний урок), пропонуємо учню пройти невеликий тест на оцінку.
Жодних критичних дедлайнів.
4. Онлайн-зустрічі проводимо за можливості і тільки в ролі консультацій та обговорення опублікованого навчального матеріалу.
Плюси:
Круто, модно та ще й зручно всім. Учні дивляться як тільки є світло, Інтернет, а вчителі не перевіряють роботи вручну.
До речі, через підхід "з'їж слона по шматочкам", тобто учні проходять урок виконуючи невеликі завдання, у здобувачів освіти може значно підвищитися мотивація до навчання.
Мінуси:
Доведеться забути про старі підходи до навчання та про постійний та безглуздий контроль за дотриманням відсотка проведених синхронних уроків, адже ефективне навчання ніяк не пов'язано з постійним контролем за учнями та вчителями та зоровим контактом між ними .
Коментарі
Дописати коментар